Appingedam/Delfzijl

Als abonnee van Groei & Bloei word je automatisch lid van een regio afdeling bij jou in de buurt en kan je je opgeven voor de landelijke nieuwsbrief. Vrijwel alle regio afdelingen versturen zelf ook nieuwsbrieven naar hun leden en links in het menu zijn onze nieuwsbrieven van het afgelopen jaar terug te lezen.

Informatie over lezingen, Open Tuindagen, workshops, (stekjes)markten, onze twee tuinclubs, mededelingen van het bestuur en verder alles wat we maar kwijt willen aan onze leden melden we maandelijks via een nieuwsbrief naar onze leden, maar ook naar tuinliefhebbers en geïnteresseerden die geen lid zijn van Groei&Bloei. Wil jij ook maandelijks op de hoogte worden gehouden? Meld je dan aan via de link boven- of onderaan deze pagina en bevestig via de mail.

Verder tonen we je bloemschikinspiratie door het jaar heen en zijn er wat informatiefilmpjes toegevoegd.